En solig fredag

Nu har det inte blivit bloggande på några dagar för jag har varit så trött på kvällarna och av någon dum anledning så har jag inte tagit mig tid på dagen.. Men idag blir det ett litet inlägg :)

Det är jättefint väder ute idag med, mamma och jag satt ute i solen en stund förut och bara njöt. Jag tror jag ska gå ut en sväng till efter jag skrivit klart dethär. Hästen börjar bli bättre i benet nu så jag har tänkt rida ut en sväng imorgon. Hoppas att hon håller sig frisk nu så jag kan komma igång och rida lite, saknar det faktiskt nu. Sen så vill jag komma igång och träna oxå, det va ett bra tag sen. Förhoppningsvis kommer Anna Björkman ha dressyrträningar i Viby igen nu när det blivit bättre väder. Sen måste jag ju komma igång med hoppträningarna för Marion oxå!

Ikväll blir det jobb igen, mellan 22-05 men vi är ett bra gäng som jobbar och det gör det hela roligare! Hoppas det inte blir så mycket utan vi hinner med allt vi ska göra och kan gå hem i tid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0