Härlig dag som slutade mindre bra..

Idag va jag och Saga ute på promenad tillsammans med min kompis Emma. Vi gick en ganska lång sväng och det va superhärligt i det fina vädret. Man blir så pigg och glad av att solen än framme och det kanske kan komma en vår så småningom. Vi stannade vid ett fick och jag åt en äppelkaka med vaniljsås och varm choklad, det va mumsigt :) Sen så tog vi bussen tillbaka till stan och gick förbi jobbet för jag skulle prata med en jobbarkompis och sedan fortsatte vi hem till Emma igen. Vi va nog ute i nästan 4 timmar.

Sen åkte jag förbi Till Häst där jag kollade in deras snygga nyheter. Såg bla några ridbyxor som va riktigt fina och som jag ska kika på igen och prova när de får in lite mer storlekar för min va slut.

På tal om ridbyxor så hade jag beställt 2 st över internet som jag redan har ett par av men ska sluta göras så jag tänkte köpa på mig så att jag har några mer. Jag fick dem på posten och va jätte spänd och glad, men när jag provade dom så va de alldeles för små och det va inte ens samma modell som jag trodde det skulle vara.. Jag hoppas jag kan skicka tillbaka dem men efter som det va rea på dem så är jag inte säker.. Är ju inte kul att lägga ut 1665 kr och sen varken kunna använda dem eller få pengarna tillbaka :( Men det kanske går att sälja på blocket eller tradera, får hoppas det i alla fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0