Träningsläger


Vintern har sett ut såhär för mig om man ser till ridningen. I början när det fortfarande gick att rida i snön så hade jag ingen motivation, sen blev det så kallt och mycket snö så att det inte heller gick att rida. Sen när jag väl blev sugen igen då va det så mycket snö att det inte gick att rida på gärdet och transporten var insnöad. Med lite hjälp och mycket jobb så fick vi ut transporten men då visade det sig att bilen är trasig. Idag lagades bilen men då är hästen halt istället... Vad har jag gjort för att förtjäna detta :(

Nu har jag anmält mig till ett träningsläger den 27-28 mars och hoppas verkligen att vi kan komma igång lite till det. Vore skönt att ha ett mål att sträva mot. Första tävlingen blir förhoppningsvis en lokal dressyr i mitten på april och så drar hopptävlingarna igång första helgen i maj. Såklart om vi är redo men det bör vi vara!

Imorgon så ska jag åka in till Örebro och träffa min kompis Emma. Jag ska ta med mig Saga oxå så ska vi gå på långpromenad :) Det ska ju vara toppenväder imorgon med så jag tror det blir mysigt.. Kanske kan ta några fina bilder och lägga upp. 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0